Canlı Destek

Yeni nesil canlı destek yazılımı faydaları nedir?

          Basit bir canlı destek kutusu mu? ASLA DEĞİL! Web sitelerinde, sosyal medyada ve mobil uygulamalarda ziyaretçi ile etkileşim halinde olabilmek çok önemli. Canlı destek faydaları araştırıyorsanız profesyonel bir sisteme ihtiyacınız olduğunu söyleyebiliriz. İnsanların sayfanızı ziyaret etmesi güzel. Fakat ziyaretçileriniz istediğiniz sonucu alamadan sitenizden ayrılıyorsa ne yapmak gerekiyor? Bu sorunu profesyonel bir canlı destek yazılımı çözebilir. 
İSTATİSTİK 1:

Ziyaretçilerin %70’inden fazlası ”canlı destek” hizmeti vermeyen siteler ile iletişime GEÇMİYOR!

İSTATİSTİK 2:

Yeni nesil canlı destek yazılımı ”web sitesi terk etme” sayısını ciddi oranlarda DÜŞÜRÜYOR!

Gelişmiş bir canlı destek yazılımı sizin için neler yapabilir?
  • Ziyaretçi için en kolay iletişim yöntemidir. İnsanların %70’inden fazlası mail yada telefon ile değil yazarak iletişim kurmayı tercih ediyor.
  • Çok hızlı iletişim kurabilmenizi sağlar.
  • Geri arama ve randevu planlayabilmenizi sağlar.
  • Yeni müşteri adayı kaydı / lead üretimi yapmanızı kolaylaştırır. Daha fazla sonuç!
  • Web sitenize gelen her ziyaretçiye bir temsilci ağzından, her sayfa için ayrı kurgulanmış, özel bir mesaj gönderir ve istisnasız her ziyaretçi ile iletişim kurabilmenizi sağlar.
  • Satın alma kararlarını kolaylaştırır ve satışlarınızı arttırır.
  • Şirket kimliğinizi yansıtır. Kurumsal imajınızı güçlendirir.
  • Ziyaretçilerin web sitenizden çıkış nedenlerini anlamanıza yardımcı olur.
  • Sitenizi terk etmek üzere olan her ziyaretçiyi yakalamak için son bir şansınız olur. Son teklif ile onları geri kazanabilirsiniz.
  • Sepeti terk etme oranını düşürür.
  • Ziyaretçinin hangi kaynaktan sitenize geldiğini görmenizi sağlar. Google? Başka bir internet sayfası? Sosyal ağlar? Reklam? …
  • Ziyaretçiniz kaçıncı defa sitenize geliyor, kaç sayfanızı gezmiş, sitenizde kaç dakika kalmış, şu an hangi sayfanızda, şu anda hangi şehirde, sitenizi mobilden yada masaüstünden mi ziyaret ediyor gibi birçok değerli bilgiye ulaşmanızı sağlar.
  • Ziyaretçi için güven duygusu uyandırır. Sitenizin güvenirliliğini arttırır.
  • Telefon trafiğinizi büyük oranda düşürür. Telefon masraflarınızı azaltır
  • Ziyaretçilerin bekleme sürelerini düşürür. Hazır cevaplar ile iş yükünüzü azaltır.
  • Zaman kazandırır, çalışanların görev sürelerini kısaltır, personel maliyetinizi düşürür.

          Sonuç olarak bakıldığında eğer sadece ziyaretçi çekmek amacıyla ve sadece reklam linklerine tıklasınlar diye bir web sitesi kurmadıysanız ziyaretçileriniz ile etkileşim halinde olmanız gerekir. Onları istediğiniz sonuca yönlendirebilecek en güçlü iletişim araçlarından birisi canlı destek yazılımlarıdır.

          Canlı destek yazılımlarının kurgusunun iyi yapılması gerekir. Doğru kurgu ile web sitesi verimliliğinizde çok yüksek bir artış görebilirsiniz. Yukarıdaki faydaları ve daha fazlasını nasıl sağlayacağınızı bilmiyorsanız aşağıdaki linkten ve canlı destek temsilcilerimizden destek alabilirsiniz.

          Siteniz için bir fayda sağlayıp sağlamayacağını görmek için ücretsiz deneyebilirsiniz. Canlı destek kullanan birçok web sitesinde ciddi geri dönüşler alındığı artık herkesin bildiği bir gerçek.

          Kim daha fazla müşteri kazanmak istemez ki?