Canlı destek yazılımları ‘nın, doğru kullanıldığında dönüşüm oranlarını ciddi oranlarda artırabileceğini, satışlarınıza doğrudan yansıyabileceğini büyük ihtimalle biliyorsunuzdur. Fakat hala aklınızda soru işaretleri varsa aşağıdaki istatistiklere de bir bakın.
canlı destek

-
-
- Ziyaretçilerin % 29’u yakınlarına olumlu bir canlı sohbet deneyimi yaşadığını söyledi
- Ziyaretçilerin % 38’inin bir web sitesinden satın alma olasılıkları, canlı destek yazılımları ile hizmet vermeleri durumunda daha yüksektir
- Ziyaretçilerin % 51’inin canlı destek hizmeti sağlamaları durumunda, web sitesinde kalma ve web sitesinden tekrar satın alma olasılıkları çok daha yüksektir.
-
Canlı destek yazılımlarının ziyaretçi deneyimi üzerinde önemli bir etkisi olacağı gayet açıktır. Fakat kullandığınız yazılım, olumlu yada olumsuz deneyim konusunda çok önemlidir. Canlı destek yazılımının etkili olabilmesi için sezgisel olması gerekir; temsilcilerin kullanması ve daha fazla bilgiye ihtiyacı olan yada bir ürün/hizmet/sipariş ile ilgili yardıma ihtiyaç duyan ziyaretçilere ve aynı zamanda gerçek müşterilere hizmet vermesi gerekir.
BİZ ONLİNE İLETİŞİM YÖNTEMLERİ KONUSUNDA UZMANIZ!
İnternet sitenizde kullanmak için canlı destek sistemi mi arıyorsunuz? Temsilcilerimizle sadece 6 dakikalık ücretsiz bir konuşma planlayın. En düşük masraflı ama verimi en yüksek sistemi kullanmanızı sağlayalım. Canlı destek sistemi? Chatbot? Ya da Gezegendeki En İyi Canlı Desteği Sağlayan ”Kahramanlar” ile Canlı destek hizmeti?
Sitenize herhangi bir canlı destek eklediniz mi?
Canlı destek sisteminin ilgi görmesi aslında ziyaretçilerinize daha iyi bir deneyim sağlayabileceğiniz anlamına gelirken, müşterilerin daha hızlı yanıt ve mobil dostu seçenekler talep ettiği anlamına gelir.

İyi tasarlanmış, site ile uyumlu, sezgisel olarak ziyaretçilere yaklaşabilmenizi sağlayan özelliklere sahip bir canlı destek yazılımı, ziyaretçi deneyimini iyileştirir. Sıradan bir canlı destek kutusu maalesef ziyaretçinin kötü bir deneyim yaşamasına sebep olabilir. Bu onu tamamen kaybetmek anlamına gelir.
Hangisini denemeliyim?
Hangi canlı sohbet programı size uygun? Cevap; ihtiyaçlarınıza bağlı.. Sektörünüze ve işinizin niteliğine göre tavsiye edebileceğimiz bir çok farklı özellik var. İşinize yarayacak yazılımı kullanmanız, hem ziyaretçiye hem kullanıcıya iyi bir deneyim sağlayabilmeniz için çevrimiçi uzmanlarımızdan şimdi destek alabilirsiniz. Standart bir tavsiye olarak jivochat’i ve livechat’i tıklayarak inceleyebilirsiniz.
Canlı sohbet hizmeti sağlamak, kullanıcı sorularını anında yanıtlamanıza ve ziyaretçilerinizi satın alan müşterilere dönüştürmenize yardımcı olur.
CANLI DESTEK İŞİNİZİ DEVREDİN!
Dünyanın En İyi Hizmetini Veren, tamamen Sonuç Odaklı ‘Kahramanlar’ var. Neden kendiniz yapmaya çalışıyorsunuz? Canlı destek sisteminizi bırakın profesyonel temsilciler yönetsin. Sizden daha ucuza.. Beklentilerinizden çok daha fazlasıyla.. Canlı destek hizmeti: SonicAGENT