Canlı Destek

Tetikleyici – Proaktif Sohbet

Proaktif Sohbet Nedir?

          Proaktif sohbet sayfanıza giren ziyaretçi size yazmadan önce sizin ona yazabilmenizi sağlamak demektir. Mesela bir ziyaretçi bir sayfada uzun kaldığında ona

”bu ürün/hizmet ile ilgili size yardım edebilir miyim?” diye yada  ”bu sayfada olduğunuza göre … ile ilgileniyorsunuz.  …nın şu özelliği de var bununla ilgili konuşmak ister misiniz?” şeklinde, yada istediğiniz herhangi bir şeyi konuşma başlatmak için sorabilirsiniz.

          Canlı destek üzerinden bunu sormak için sadece sayfanıza girmesi yeterlidir. Herhangi bir kayıt vs yapmasına gerek yok. Tıpkı fiziki dükkanınıza giren bir müşteriye ”hoşgeldiniz” demek gibi. Yada fiziki mağazanızdaki bir ürüne dikkatle bakan birine ”bugün bu üründe kampanya var” diyebilmek gibi. Bu sayfada otomatik açılan sohbet penceresi proaktif sohbete bir örnektir… Siz de ziyaretçilerinizin ne yaptığını, hangi sayfada bulunduklarını görebilir, onlara yazarak sizinle etkileşime girmesini sağlayabilirsiniz. Böylece ne istediklerini anlar, onları kendinize çekersiniz.

proaktif sohbet

 

          ”Şuan bu sayfada bulunduğunuza göre büyük ihtimalle canlı destek yazılımları ile ilgili bir araştırma yapıyorsunuz. Hadi bize sohbet kutusundan yazın. Dünyadaki bütün canlı destek yazılımları ve chatbotlar hakkında konuşalım. Sitenizden en çok verim almanızı sağlayacak, en uygun maliyetli sistemi bulmanıza yardımcı olalım. Uzmanlarımız web sitenizden alacağınız sonuçları arttırmada size çok yardımcı olabilirler.”

Tetikleyici Nedir?

          Peki proaktif sohbeti istisnasız her ziyaretçi için ayrı ayrı ve her sayfa için özel olarak çıkan ayrı bir mesaj şeklinde ve/veya sadece istediğiniz koşullar sağlandığında mesaj gönderebilmesini otomatikleştirebilseniz?

          Ziyaretçi sitenizde bir sayfaya girdiğinde, o sayfaya özel belirli şartlar oluştuğunda bir temsilci ağzından yazılan otomatik mesaja tetikleyici denir. Sitenizdeki ziyaretçileri her an takip edemezsiniz. Ama her ziyaretçiye otomatik mesaj gönderebilirsiniz. Ziyaretçilerle olan etkileşimin neredeyse %70 i tetikleyiciler sayesinde başlar. Tetikleyiciler canlı destek sistemlerinin en önemli özelliklerindendir ve site sahipleri için çok değerlidir. Doğru kullanıldığında site üzerinden satışlarınızı onlarca kat arttırabilir. Nasıl yapılacağını öğrenmek için aşağıdaki canlı destek kutusu üzerinden bize sorun. Temsilcilerimiz severek yanıt verecekler.

Canlı Destek Yazılımı Özellikleri için TIKLAYIN

Chatbot sitenizde ne kadar verimli olabilir? Chatbot özelliklerini ücretsiz deneyin.