Canlı Destek

Site iyileştirmek

canlı destek entegrasyon

          Web sitenizden beklediğiniz sonuçları katlamak, site iyileştirmek istemez misiniz?

Satış?   Randevu?   Yeni Müşteriler?   Yeni Müşteri Adayları? Marka bilinirliği?   Güven oluşturma?   Ne hedefliyorsunuz?

Web sitenize kaç ziyaretçi giriyor? Yüzde kaçı sizinle iletişim kuruyor yada satın alıyor? Geri kalan onlarca yüzdelik dilim ne yapıyor? Yoksa sürekli girip çıkıyorlar mı?

Fiziki mağazanız olsa, mağazadan içeri onlarca, yüzlerce, yada onbinlerce insan girip, hiçbir şey almadan ve hiçbir şey söylemeden çıkıp gitseler yada çok azı bir şey alsa, bu tuhaf olmaz mı? 

Durup sormaz mısınız?

Neye ihtiyacınız vardı? Neyi bulamadınız? Neyi beğenmediniz?

          Diyelim ki ayakkabı satıyorsunuz.. Müşteri bir sürü ayakkabı mağazalarının bulunduğu işlek caddedeki fiziki mağazanızdan içeri girdi. Kahverengi ayakkabı arıyor. Baktı ve siyah, beyaz ve kırmızı ayakkabıları gördü. Kahverengi ayakkabı var mı diye sormak için etrafına baktı ama mağazada kimse yok. Aradığı ayakkabı hemen altta fakat göremiyor. Ve mağazanızdan çıkıp yandaki mağazaya giriyor.

Bunun olmasına izin verir misiniz?

Diyelim ki siz müşterisiniz.. Aynı ayakkabı mağazalarının olduğu işlek caddede bir mağazaya girdiniz. Çok güzel bir ayakkabı beğendiniz fakat fiyat pahalı geldi. Tam çıkacakken müşteri temsilcisi o ayakkabı için size %20 indirim çeki verebileceğini söyledi. Alır mısınız?

Diyelim ki yine siz müşterisiniz. Aynı işlek caddedeki mağazalardan birine girdiniz. Ayakkabıyı beğendiniz. Her şey makul ama aklınıza bir soru takıldı. Mesela, ayakkabı su geçirmez mi? Yada değişim kartı var mı? Gibi. Herhangi bir soru sormak için mağaza görevlisi sizi 3. kattaki ofisine, ayağına çağırıyor. Yada bana mektup yazın bi ara cevap vereceğim diyor. Ne yaparsınız?

Web sitenizde aynen bunlar oluyor. Hatta çok daha fazlası!

Mağazanıza giren her müşteri adayına ”Hoşgeldiniz” diyebilmek istersiniz değil mi? Yada bir şeye ihtiyacı olduğunda, hemen yakınında, orada olduğunuzu bilmesini sağlayabilmek. 

Müşterilerinizi anlayın!
Peki nasıl? Anlatmamıza izin verin. Ücretsiz bir denemeye kaydolmaktan kendinizi alıkoymayın.