Canlı Destek

En iyi 5 canlı destek sistemi-2020

          Değerlendirmeler yaptığımız bu yazıda en iyi canlı destek sistemi ile ilgili öneriler ve işletmeniz için faydalı olacak canlı destek sistemleri ile ilgili bilgiler bulacaksınız. İnsanlarla iletişim kurarken, arkadaş yada yakınlarımıza bir mesaj yazdığımızda hızlı yanıt bekliyoruz ve hızlı yanıt alıyoruz. Satış yada destek ekibiniz de potansiyel müşterilerinizle aynı hızda iletişim kursa güzel olmaz mı?

 

BİZ ONLİNE İLETİŞİM YÖNTEMLERİ KONUSUNDA UZMANIZ!

Web siteniz için canlı destek sistemi arıyorsanız, bizimle 6 dakikalık ücretsiz bir danışma planlayın. Sitenize en düşük masraflı ama en yüksek verimli sistemi kurmanızı sağlayalım. Canlı destek sistemi? Chatbot? Ya da Gezegendeki En İyi Canlı Desteği Sağlayan ”Kahramanlar” ile Canlı destek hizmeti?





      • Tüketicilerin % 82’si  satış ile ilgili herhangi bir soruları olduğunda bunu ‘önemli’, ‘çok önemli’ yada ‘acil’ olarak değerlendiriyor. Canlı destek sistemi bir ziyaretçi içeriğinizi araştırırken, satış ekibinizin ziyaretçi ile eş zamanlı iletişime geçmesini sağlar.

          Sizin işletmeniz canlı destek sisteminden faydalanabilir mi? Potansiyel bütün müşterilerine kişisel bir dokunuş yapmak isteyen herkes faydalanabilir. Hangi sistemin kullanılacağı tabiki sizin ihtiyaçlarınıza göre değişkenlik gösterir. Sonuç almak istiyorsanız göstermelik bir destek sistemi değil, profesyonel bir ürün kullanmalısınız. Doğru seçilmemiş bir canlı destek sistemi faydadan çok zarar getirecektir.

Aşağıda en iyi canlı destek sistemlerini sizin için derledik.

En iyi Canlı Destek Sistemi 2020 sıralama

1. Jivochat

2. Revechat

3. LiveChat

4. Zendesk

5. Ondestek

1. Jivochat En iyi canlı destek sistemi

          En son söyleyeceğimizi  baştan söyleyelim. Bütün canlı destek sistemleri arasında yaptığımız detaylı incelemelere göre, fiyat performans bakımından en iyi canlı destek sistemi jivochat. Fakat bu ihtiyaç duyduğunuz özelliklere göre değişiyor. Deneme hesabı açmak için tıklayın. (Okumaya devam edin çünkü özellikleri ve faydalarını keşfedip ihtiyacınıza göre uyarlamanız gerekiyor.) Çok daha teknik bir işiniz varsa kullanabileceğiniz çok gelişmiş bir sistem daha var. Aşağıda bütün canlı destek özellikleri karşılaştırması da yaptık.

Canlı destek sistemi incelerken bakılması gereken en önemli özellikler; Kurumsal, güvenilir imaj çizecek, markasız, yazma isteği uyandıracak şık bir görüntü. Geri arama ve arama-randevu planlama, tetikleyiciler, müşteri adayı/lead üretim özellikleri departman ayırımı yabancı müşteriler için canlı destek üzerinden çeviri,

Entegrasyonlar; Sosyal medya, e-mail, crm ve mobil app entegrasyonları,

Kullanım kolaylıkları; Kullanıcı dostu arayüz, türkçe destek, türkçe platform,

Gelişmiş raporlamalar; Ziyaretçiler, çalışanlar ve canlı destek performansı ile ilgili gelişmiş raporlar.

Profesyonel özellikler için; canlı destek üzerinden arama ve geri arama özelliği.

Bu değerlendirmelere göre en iyisi kendi sitemizde de kullandığımız Jivochat. 5 yıldızı rahatlıkla verebiliriz. Daha detaylı bilgi ve ücretsiz deneme yapmak için sizinle iletişime geçmelerine izin verin, zaten canlı destek sistemlerinin kurulumu 1 dakikada yapılabiliyor. Çok ilgili türk çalışanları var. Sorunuz varsa aşağıda canlı destek üzerinden bize de yazabilirsiniz. Temsilcilerimiz sorularınızı severek yanıtlayacaklar. Jivochat detaylı inceleme sayfamıza buradan ulaşabilirsiniz.

Sitenizde canlı destek ile nasıl daha fazla müşteri kazanabileceğinizi danışmanız kesinlikle yararınıza olacaktır. Gelişmiş özelliklerin nasıl müşteri çektiği kullanıcılar tarafından genellikle bilinmiyor.

CANLI DESTEK İŞİNİZİ DEVREDİN!

Gezegendeki En İyi Hizmeti Veren, Sonuç Odaklı ‘Kahramanlar’ var. Neden siz yapıyorsunuz? Bırakın canlı destek sisteminizi profesyoneller yönetsin. Hem de sizden daha ucuza.. Canlı destek hizmeti: SonicAGENT

outsource canlı destek hizmeti. destek işinizi devredin.

2. Revechat En iyi canlı destek sistemi

          Özellikleri bakımından en profesyonel ve en iyi canlı destek sistemi revechat diye rahatlıkla söyleyebiliriz. Fakat bu özelliklere ne kadar ihtiyacınız var, bunu belirlemek önemli. Çünkü bu özellikler beraberinde maliyet getiriyor. Revechat canlı yardım yazılımında kullanılabilecek, ihtiyacınız olabilecek bütün özellikleri sunuyor.

Sevdiğimiz özellikler; Chatbot. Şık, profesyonel tasarım. Sosyal medya + skype entegrasyonu. Canlı destek üzerinden ücretsiz sesli ve görüntülü arama yapabilme özelliği. Ziyaretçi ile ekran paylaşımı ve Cobrowsing. Ziyaretçi kuyruk-sıra yönetimi. Tetikleyiciler. Departman ayırımı. Sohbetin e-posta ile ziyaretçiye gönderilebilmesi. Gelişmiş raporlama. Bunların ayrı ayrı her biri çok değerli özellikler. 

Sevmediğimiz özellikler; E-mail entegrasyonu yok. Türkçe arayüzü var ama çevirisi çok kötü. Geri arama ve arama planlama özelliği yok. Sistemin yabancı müşteriler için canlı destek üzerinden çeviri özelliği yok. Türkçe destek yok. Fiyat dolar üzerinden ve yüksek. Fakat teknik ayrıntılar ve ziyaretçi ile çok daha fazla etkileşime geçebilmek istiyorsanız kesinlikle değer. 

          Yaptığımız değerlendirme ve edindiğimiz tecrübelerimize göre işinizde teknik ayrıntılar ve ziyaretçi ile çok daha fazla etkileşime geçmeye ihtiyacınız varsa kesinlikle revechat kullanılmalı. Aynı zamanda çok fazla trafiğiniz varsa revechat e entegre edebileceğiniz chatbot işlerinizi çok kolaylaştırabilir. Sorunuz varsa aşağıda canlı destek üzerinden bize de yazabilirsiniz. Temsilcilerimiz sorularınızı severek yanıtlayacaklar.

Revechat i en profesyonel sistem olarak değerlendirmek yanlış olmaz. Teknik bir işiniz varsa yada ziyaretçi ile daha yakın temas kurmanız gerekiyorsa mutlaka bilgi alın. Buradan Türkçe danışıp detaylı bilgi alabilir ücretsiz deneme talep edebilirsiniz.

3. Livechat

          Livechat için bütün dünyada en çok bilinen canlı destek sistemi desek sanırım yanlış olmaz. Fakat fiyat-performansa göre değerlendirirsek ne kadar verimli olabilir, bir soru işareti. Beraber değerlendirelim. Baştan söyleyelim TÜRKÇE DESTEK ve TÜRKÇE SİTE YOK. Bunun için bizden destek almalı yada alttaki livechat beni arasın formunu doldurmalısınız.

Sevdiğimiz özellikler; Livechat ‘ e bir chatbot eklentisi kurabiliyorsunuz, fiyatı pahalı olsa da bu güzel. Şık, profesyonel tasarım. Gelişmiş güvenlik özellikleri(kredi kartı maskeleme gibi). Satış takipçisi.Sosyal medya+ eposta entegrasyonu. Ekstra eklentiler satın alarak canlı desteği ihtiyacınıza göre ayarlama. Ürün kartları. Otomatik biletleme. Gelişmiş raporlama. Tetikleyiciler. Departman ayırımı. Sohbetin e-posta ile ziyaretçiye gönderilebilmesi. 

Sevmediğimiz özellikler; Geri arama ve arama planlama özelliği yok. Sistemin yabancı müşteriler için canlı destek üzerinden çeviri özelliği yok. Türkçe destek yok. Fiyat dolar üzerinden ve yüksek.

Sonuç olarak çok gelişmiş raporlamaya ve gelişmiş güvenlik önlemlerine ihtiyacınız varsa kullanmanız gerekir. Yine ziyaretçi trafiğiniz yoğunsa chatbot eklentisi ile daha iyi destek hizmetleri de sağlayabilirsiniz. Sorunuz varsa sağ alttaki canlı destek üzerinden bize de yazabilirsiniz. İşletmenizin büyümesi ve daha iyi destek alabilmenize yardımcı olmak için profesyonel arkadaşlarımız severek yanıt verecek.

Küçük ve Orta Ölçekli İşletmelere Özel ChatBot Çözümleri için Tıklayın.

Dünyanın en çok tanınan canlı destek sistemi livechati denemek için türkçe yardım alın. İşletmenize sağlayabileceği faydaları detaylı öğrenin.

4. Zendesk (Zopim)

          .Çok sık karşılaşılan diğer canlı destek sistemi de yeni adıyla zendesk. Önceki adı zopim. Asıl işleri canlı destek değil. O nedenle canlı destek biraz zayıf kalmış sanırım. Ama birçok ihtiyaca cevap verebiliyor.

Sevdiğimiz özellikler; Özelleştirilebilir tasarım. Tetikleyiciler. Raporlama. Departman ayırımı. Sosyal medya entegrasyonu.

Sevmediğimiz özellikler; Geri arama ve arama planlama özelliği yok. Sistemin yabancı müşteriler için canlı destek üzerinden çeviri özelliği yok. Türkçe destek yok. Fiyat dolar üzerinden ve yüksek.

Sonuç olarak basit bir canlı desteğe ihtiyacınız varsa kullanabilirsiniz. Maliyetlere dikkat etmeniz gerekir. Çünkü fiyatları verdiği hizmete göre biraz yüksek gibi. Yine ziyaretçi trafiğiniz yoğunsa al destekli chatbot eklentisi bularak entegre edebilir daha iyi destek hizmetleri sağlayabilirsiniz. Sorularınız için bize canlı destek ile yazın. Profesyonel çalışma arkadaşlarımız severek yanıt verecek.

Zendesk özelliklerini detaylı öğrenebilmek için yardım alın ve bir deneme hesabı talep edin.

5. Ondestek

          .Basit ihtiyaçlarınızı karşılayabilecek bir canlı destek sistemi de ondestek. Fazla özelliği olmasa da olur diyorsanız kullanabilirsiniz.

Sevdiğimiz özellikler; Chatbot. Kullanıcı dostu arayüz. Türkçe destek. Tetikleyiciler. Raporlama. Departman ayırımı. 

Sevmediğimiz özellikler; Geri arama ve arama planlama özelliği yok. Sistemin yabancı müşteriler için canlı destek üzerinden çeviri özelliği yok. Sosyal medya entegrasyonu yok. Email entegrasyonu yok.

Canlı destek ile ilgili sorularınızı bize de sorabilirsiniz. Uzman temsilcilerimiz severek yanıt verecek.

 

Canlı destek yazılımınıza cevap verecek zamanınız yada personeliniz yok mu? Temsilci kiralayın!

 

KARŞILAŞTIRMA

  Tasarım Tetikleyici / Proaktif Sohbet Arama/Randevu Planlama Sesli Görüntülü Arama Sohbet Üzerinden Dil Çevirisi Türkçe Destek Fiyat Kampanya/İndirim Puan
Jivochat Çok İyi Sınırsız Evet Sesli 90 Dil Evet 64,5 TL Bize Sorun  4.8
Revechat Çok İyi Sınırsız Hayır Sesli/Görüntülü Yok Bize Sorun 22,5$-45$ Bize Sorun  4.9
Live chat Çok İyi Sınırlamalar var Hayır Yok Yok Hayır 16$-33$-50$ Bize Sorun  4.5
Zendesk Orta Sınırlamalar var Hayır Yok Yok Hayır 14$-29$-59$ Bize Sorun  3.9
Ondestek Orta Sınırlamalar var Hayır Yok Yok Evet 119TL-199TL Bize Sorun  3.1