BİZ ONLİNE İLETİŞİM YÖNTEMLERİ KONUSUNDA UZMANIZ!

Bizimle 6 dakikalık bir görüşme planlayın. Web sitenizden en az maliyetli ama en yüksek verimi alabilmenizi sağlayalım. Canlı destek yazılımı? Chatbot? Ya da Gezegendeki En İyi Desteği Sağlayan ”Kahramanlar” ile canlı destek hizmeti? 





İşini büyütmek için çabalayan yönetici.. Web sitesi ziyaretçilerini sürekli rakiplerine kaçırıyor.. Maalesef her şeyi kendisi yapmaya çalışıyor ve başarılı olacağını düşünüyor… Ama (?)

Müşterileri ile etkin iletişim kurmak istiyor

Maliyetlerimi düşürmek istiyorum.

Web site dönüşüm oranlarımı arttırmak istiyorum.

Canlı destek hizmeti verecek zamanım yok.

Sadece bu iş ile ilgilenen personelim/ekibim yok.

Sadece bu iş ile ilgilenen personelim/ekibim var ama yetersiz.

Personelim profesyonel destek sağlamak için yetiştirilmemiş.

Daha kaliteli müşteri hizmetleri sağlamak istiyorum.

Kapasitemiz arttı fakat ekstra personel maliyetine katlanmak istemiyorum.

 

İşletmelerin tamamı iyi müşteri desteği sağlamak istediğini söyler.. Ama çok azı bunu başarabilir..

 

outsource canlı destek hizmeti. destek işinizi devredin.

Yeniliklere açık olun.. Outsourcing bütün dünyada çok yaygın olarak kullanılan bir yöntemdir. Gezegendeki en iyi hizmeti veren, sonuç odaklı kahramanlar var. Siz Neden Kendiniz Yapmaya Çalışıyorsunuz?

Hızlı – Etkin – Sevecen – Sonuç Odaklı – Kurumsal – Enerjik – Proaktif 

”KAHRAMANCA”

Canlı destek hizmeti 7/24 !

          Ziyaretçilerinize canlı destek hizmeti vermenin en iyi yolu bu işi outsource etmektir. Siteniz için ekibimizden profesyonel/kurumsal destek hizmeti alın. Ekibiniz Hazır!

Kaliteyi ve sonuçları önemseyen bir takım sunuyoruz!

Zaman ve para tasarrufu sağlıyoruz.

          Profesyonel destek ekibimiz istediğiniz plan dahilinde, sizin web sitenizde, sizin adınıza destek sağlar. Canlı Destek – Sosyal Medya – Email – Telefon ile çok dilli ve esnek müşteri hizmetleri sağlıyoruz.

canlı destek hizmeti temsilci kiralama

Size faydalı olabileceğimiz bir hizmetimiz var. Hadi işletmenizi büyütmenize nasıl destek olabileceğimizi konuşalım.

Siz kendi işinize odaklanın. Canlı Destek Hizmeti Ayrı Bir İştir!

 

          Siz bölünmeyin, ekibinizin bölünmesine izin vermeyin. Canlı destek ayrı bir iştir!

          Her ziyaretçiye dünyadaki en iyi canlı desteği vermek için çabalayan, ayrıntı odaklı temsilciler ile çalışıyoruz. Ekibimiz işletmenizin bir parçası, destekleyici gücü olur. Canlı destek temsilcilerimiz işletmenizin gelirini arttırmanıza ve müşterilerinizi elde tutmanıza yardımcı olur.

outsource canlı destek hizmeti

ÜCRETSİZ PROFESYONEL CANLI DESTEK YAZILIMI

canlı destek hizmeti - görüntülü ve sesli

 

 

          Profesyonel bir canlı destek yazılımınız varsa, sisteminize rahatlıkla entegre olabiliriz. Yok ise bütün ihtiyaçlarınızı karşılayacak gelişmiş canlı destek sistemini ücretsiz sağlıyoruz!

 

          Gerekirse, canlı destek sistemi üzerinden Sesli ve Görüntülü aramalar, teknik destek için canlı destek üzerinden ekran paylaşımı,co-browsing gibi profesyonel özellikler dahil.. Dünyadaki en iyi canlı destek sistemi ile profesyonel hizmet alın! Ziyaretçilerinizin müthiş bir hizmet deneyimi yaşamasını sağlayın.

”Canlı destek hizmeti” ile, size en çok ihtiyaç duydukları anda ORADA OLUN!

canlı destek hizmeti

          Siz uyursunuz ama web dükkanınız uyumaz.. İşletmeler için en büyük zorluk, müşterilerin tam da size ihtiyaç duydukları anda ORADA OLABİLMEK! Müşteriler hız istiyor! Hızı Seviyor! Aklına takılan soruyu anında sorabileceği kimseyi bulamazsa, ziyaretçinizi kendi elleriniz ile rakibinize gönderirsiniz.

Sitenizi SAHİPSİZ BIRAKMAYIN! Canlı destek hizmeti ile temsilcilerimiz sizin için çalışsın.

ChatBot ve İnsan Dokunuşları ile Bütünleşik Bir Sistem

sonicbot chatbot

 

          İhtiyacınıza göre sadece ”Kahraman Temsilcilerimiz” yada ”SonicBot + Kahraman Temsilcilerimiz” ile sisteminizi güçlendiriyoruz. Bu sayede ziyaretçileriniz harika bir deneyim yaşayacaklar. Web sitenizi baştan aşağı ele alıp chatbotunuzu dizayn edelim. 

Müşteri deneyimini MÜKEMMELLEŞTİRİN! 

 

CANLI DESTEK HİZMETİ NASIL ÇALIŞIR?

          Canlı destek hizmeti işinizin mahiyeti ne olursa olsun ihtiyaçlarınıza göre özelleştirilen bir sistemdir. Sonuç odaklı çalışılır ve sürekli geliştirilir.

01.

Başlangıç

Kayıt ardından iş geliştirme uzmanınız atanır ve işinizle ilgili en verimli çalışmaların nasıl yapılabileceği, eğitim yöntemleri, kaynaklar, hedefler (satış, randevu, müşteri adayı oluşturma, müşteri memnuniyeti vs)tespit edilir.

04.

Ziyaretçileriniz web sitenize girer.

Temsilcilerimiz istisnasız her ziyaretçi ile etkileşime geçmek için çeşitli faaliyetlerde bulunur.

02.

Bilgi Bankası - Sık Sorulan Sorular Havuzu

İşin doğası ne olursa olsun kişiselleştirilmiş bir sohbet destek sistemi edinmek için bilgi tabanı ve sık sorulan sorular havuzu geliştirilir.

05.

Temsilcilerimiz soru ve destek taleplerini yanıtlar. Sonuca yönlendirir.

Ziyaretçi önceden belirlenen hedeflere yönlendirilir. (Satış-randevu-lead yada sadece destek vb.) Müşteri memnuniyeti sağlanır.

03.

Canlı destek hizmeti temsilcileri eğitilir.

Temsilcilerimiz profesyonel canlı destek hizmeti vermek için zaten özel eğitimlidir. İşiniz, ürünleriniz ve hizmetleriniz ile ilgili de önceden belirlenmiş eğitim yöntemleri ile eğitilir. Kaynaklar ile desteklenir.

06.

Görüşme site yöneticisine raporlanır.

Yeni müşteri adayları, satışlar yada belirlenen hedefler e-mail, telefon, yada crm ile yöneticiye yönlendirilir. Anlık raporlanır. Temsilcilerimiz size yeni müşteriler ve müşteri adayları gönderir.

Her ziyaretçi Potansiyel Müşteridir. BÜTÜN ZİYARETÇİLERİNİZE DOKUNUN!

Ziyaretçilerinizi konuşmaya çekebilmek için her fırsatta onlara dokunacağız. Bir ziyaretçi potansiyel müşteri adayınız olacak. Belki de sonra en iyi müşteriniz.. Neden ziyaretçileriniz ile iletişimde olmaya isteksiz olasınız ki?

Canlı Destek Hizmeti Özellikler

  • Chatbot
  • Randevu Planlama
  • Satışa Yönlendirme
  • Rezervasyon Alma
  • Ücretsiz Canlı Destek Yazılımı
  • S.S.S. Oluşturma ve Geliştirme
  • Anlık Geri Bildirim
  • Görüntülü ve Sesli Görüşmeler
  • Yabancı Dilde Destek
  • İşiniz İle ilgili Eğitimler
  • Özel Hesap Yöneticisi
  • Planlanabilir Çalışma Saatleri
  • Hedef / Sonuç Odaklı
  • Gelişmiş Raporlama
  • Ücretsiz Kurulum
  • Özel Eğitimli Temsilciler

SIK SORULAN SORULAR (Canlı Destek Hizmeti)

Markanızın itibarına çok önem veriyoruz. Temsilcilerimiz, müşterilerinize yaklaşım, strateji ve tarzları için özel eğitim alıyorlar. Şirket imajınızla bağdaşmayacak bir tutum içinde bulunmuyoruz. Bu çok ciddiye aldığımız bir konu ve bununla ilgili sürekli geri bildirim topluyoruz.

Her işletmenin büyümesine destek verebileceğimizi düşünüyoruz. Burada önemli olan ziyaretçi yada müşterilerinizin kişisel bir dokunuşa ihtiyaç duyuyor olması. İnsanlar canlı desteği seviyor. Her sektöre hitap edebiliriz.

  • Canlı destek hizmetini verecek zamanınız yoksa, yada

  • Sadece bu iş ile ilgilenen bir personeliniz yoksa veya yetersiz ise, yada

  • Personeliniz profesyonel canlı destek sağlamak için eğitilmemiş ise, daha kaliteli canlı destek hizmeti sağlamak istiyorsanız, ya da

  • Kapasiteniz artmış fakat ekstra personel maliyetine katlanmak istemiyorsanız,

bu hizmet sizin işletmenize uygun demektir.

Evet, müşteri potansiyelini düşük, orta, yüksek diye sınıflandırıp size raporluyoruz. Ayrıca görüşme geçmişinden bunu kendiniz de yapabiliyorsunuz. Dilerseniz ajandanıza satış ve randevu planlayıp sizi asiste edebiliyoruz.

Yasal çerçevede sizi sonuca götürebilecek herşeyi DESTEKLİYORUZ. İşleyişiniz ile ilgili özel durumlarınız için hesap yöneticiniz ile iletişime geçin.

Standart bir sohbet yazılımı yada gelişmiş bir sohbet yazılımı tercih edebilirsiniz. Bu işletmenizin tam olarak neye ihtiyacı olduğuna göre değişir. Hesap yöneticinizden nasıl bir sohbet yazılımı kullanmanız gerektiğiyle ilgili destek alabilirsiniz.

Evet 3 vardiya halinde dilediğiniz zaman diliminde hizmet alabilirsiniz.

İşiniz ile ilgili mümkün olan her türlü bilgiye sahip olmaya çalışıyoruz. Fakat yine de spesifik cevaplara ihtiyaç olabilir. Bu durumda müşterinize daha iyi bir cevap verebilmek için

  • Temsilcinin bilmediği konu için öncelikle hesap yöneticinize yönlendiriyoruz
  • Çok spesifik bir konu ise size yönlendiriyoruz, yada
  • Sizden bilgi alıp müşterinize yönlendiriyoruz, yada
  • Detaylı görüşme için randevu planlıyoruz, yada
  • Sorunun cevabı için müşteriye e-posta yönlendiriyoruz

Hiçbir soru cevapsız kalmaz. Sık sorulan sorular listemiz sürekli güncellenir.

En çok değer verdiğimiz konulardan biri bilgi güvenliği. Müşteri bilgileriniz hassas bilgilerdir. Hiçbir şekilde 3. şahıslarla paylaşılmayan gizlilik politikası uyguluyoruz.

Temsilcilerimiz her ziyaretçiyle etkileşime girmeleri için eğitilmiştir. Ziyaretçileri sürekli izler ve istisnasız her ziyaretçiyi sohbete çekmeye çalışır. Konuşmalarda ürün ve hizmetleriniz ile ilgili ihtiyaç hissettirip, hemen satılacak bir ürün ise satışa yönlendirir yada iletişim bilgilerini alır ve yeni müşteri adayınız olarak size yönlendirir. Ziyaretçileriniz için farklı yaklaşım talepleriniz varsa buna göre davranılır.

Bir ayakkabı mağazası dükkana giren müşterilerin yaklaşık %20 sine satış yapabilir. Web sitelerinde bu oran %2-3 civarındadır. Bunun sebebi, web sitelerinde müşterilerin sorularını yüzyüze ve anlık olarak hassas bir şekilde cevaplayacak kimsenin bulunmaması yada araya zaman girmesidir. Canlı destek müşterilerin istediği dokunuşu sağlar ve daha çok sonuç almanızı sağlar.

Lütfen aklınıza takılan her şeyi bize sorun. Size bu hizmeti alarak neler kazanabileceğinizi anlatmamıza izin verin.

7/24 Satış ve Destek Hizmeti!

Canlı destek hizmeti işinize göre özelleştirilebilen ve geliştirilebilen bir hizmettir. 

Sorularınız için temsilcilerimizle görüşün.