SIK SORULAN SORULAR

Markanızın itibarina çok önem veriyoruz. Temsilcilerimiz, müşterilerinize yaklaşım, strateji ve tarzları için özel eğitim alıyorlar. Şirket imajınızla bağdağmayacak bir tutum içinde bulunmuyoruz. Bu çok ciddiye aldığımız bir konu ve bununla ilgili sürekli geri bildirim topluyoruz.

Her işletmenin büyümesine destek verebileceğimizi düşünüyoruz. Burada önemli olan ziyaretçi yada müşterilerinizin kişisel bir dokunuşa ihtiyaç duyuyor olması. İnsanlar canlı desteği seviyor. Her sektöre hitap edebiliriz.

  • Canlı destek hizmetini verecek zamanınız yoksa, yada
  • Sadece bu iş ile ilgilenen bir personeliniz yoksa, yada
  • Daha kaliteli bir canlı destek sunmak istiyorsanız, ya da
  • Kapasiteniz artmış fakat ekstra personel maliyetine katlanmak istemiyorsanız,

bu hizmet sizin işletmenize uygun demektir.

Evet, müşteri potansiyelini düşük, orta, yüksek diye sınıflandırıp size raporluyoruz. Ayrıca görüşme geçmişinden bunu kendiniz de yapabiliyorsunuz. Dilerseniz ajandanıza satış ve randevu planlayıp sizi asiste edebiliyoruz.

Sizi sonuca götürebilecek herşeyi destekliyoruz. İşleyişiniz ile ilgili özel durumlarınız için hesap yöneticiniz ile iletişime geçin.

Standart bir sohbet yazılımı yada gelişmiş bir sohbet yazılımı tercih edebilirsiniz. Bu işletmenizin tam olarak neye ihtiyacı olduğuna göre değişir. Hesap yöneticinizden nasıl bir sohbet yazılımı kullanmanız gerektiğiyle ilgili destek alabilirsiniz.

Evet 3 vardiya halinde dilediğiniz zaman diliminde hizmet alabilirsiniz.

İşiniz ile ilgili mümkün olan her türlü bilgiye sahip olmaya çalışıyoruz. Fakat yine de spesifik cevaplara ihtiyaç olabilir. Bu durumda müşterinize daha iyi bir cevap verebilmek için

  • Temsilcinin bilmediği konu için öncelikle hesap yöneticinize yönlendiriyoruz
  • Çok spesifik bir konu ise size yönlendiriyoruz, yada
  • Sizden bilgi alıp müşterinize yönlendiriyoruz, yada
  • Detaylı görüşme için randevu planlıyoruz, yada
  • Sorunun cevabı için müşteriye e-posta yönlendiriyoruz

Hiçbir soru cevapsız kalmaz. Sık sorulan sorular listemiz sürekli güncellenir.

En çok değer verdiğimiz konulardan biri bilgi güvenliği. Müşteri bilgileriniz hassas bilgilerdir. Hiçbir şekilde 3. şahıslarla paylaşılmayan gizlilik politikası uyguluyoruz.

Temsilcilerimiz her ziyaretçiyle etkileşime girmeleri için eğitilmiştir. Ziyaretçileri sürekli izler ve istisnasız her ziyaretçiyi sohbete çekmeye çalışır. Konuşmalarda ürün ve hizmetleriniz ile ilgili ihtiyaç hissettirip, hemen satılacak bir ürün ise satışa yönlendirir yada iletişim bilgilerini alır ve yeni müşteri adayınız olarak size yönlendirir. Ziyaretçileriniz için farklı yaklaşım talepleriniz varsa buna göre davranılır.

Bir ayakkabı mağazası dükkana giren müşterilerin yaklaşık %20 sine satış yapabilir. Web sitelerinde bu oran %2-3 civarındadır. Bunun sebebi, web sitelerinde müşterilerin sorularını yüzyüze ve anlık olarak hassas bir şekilde cevaplayacak kimsenin bulunmaması yada araya zaman girmesidir. Canlı destek müşterilerin istediği dokunuşu sağlar ve daha çok sonuç almanızı sağlar.

Sorularınız için temsilcilerimizle görüşün.